text kamele nisti az yas va amin
آمین
آمین:
نیستی / حالم خرابه // تو رو با یكی دیگه دیدم
داغون شدم / مردم // ولی باز تو رو بخشیدم
نیستی / دلشوره دارم // میبینم تو رو تو چشماش
این تقدیر بی رحمه با قلبم // عشق من برو نذار تنهاش
نیستی حال من خرابه / نیستی دستام سرد سرد
چشمام تو رو با اون دید و دلم باور نكرد
نیستی و هوای این گریه / داره بغضمو میشكنه
من مردم و دستای تو قاتل منه
یاس :
رفتی از این آغوش چه راحت // و باز منم تنها و خاموش چراغم
چه بی اعتنا رفتی هه // نفهمیدم حس من واست یه تفریحه
تو كه میدونستی وجود تو ترك درداست // تو میدونستی نبود تو مرگ فرداست
ولی آروم آروم / زیر بارون داغون // قدم میزنم و توام شادی با اون یارو
سراپا گوش بودم وقتی كه تو داشتی حرفی // حالا كه بهت نیاز دارم گذاشتی رفتی
باشه / منم میذارم رگ این گردن // كه رفتم و دیگه پیشت برنمی گردم
ولی روزی رو می بینم كه یارت سیره // از تو ، با یكی دیگه از كنارت میره
به هر دستی كه بدی می گیری از همون دست // این نفرین من نیست بازی زمونه است
اون میخواد كه دل تو با حرفاش خواب شه // صبر كن ، بذار یكمی یخ هاش آب شه
وقتی می فهمی چه كسی پشت روبنده // كه به احساست بزنه یه مشت كوبنده
آمین :
نیستی حال من خرابه / نیستی دستام سرد سرد
چشمام تو رو با اون دید و دلم باور نكرد
نیستی و هوای این گریه / داره بغضمو میشكنه
من مردم و دستای تو قاتل منه
یاس :
چقد باهات حرف دارم و چقد خرابم // كاش لااقل بودی می دادی یه خط جوابم
تو كه هی میگفتی تا ته خط باهام هستی // چرا رفتی و با درد دست و پاهامو بستی
چرا ؟ ها ؟ بخدا تا به من حرفی // نزنی نمیرم تو چرا واقعا رفتی
لااقل یه چیزی بگو ، بگو دوستت نداشتم // بگو از خدام بود كه تو شب و روزت نباشم
یعنی قصدت از اول این بود كه با من نمونی // حرف بزن تو كه اینقد نامرد نبودی
چیششش!!! / چی می گم اون دیگه نیست پیشم // چشم ، تو این امتحان هم بیست میشم
ولی چرا از سنگه قلبا در این شهر تاریك // اسیر كابوسم تو یلداترین شب تاریخ
كابوسی كه نفس رو تو سینه حبس می كنه // و میبینم یكی دیگه تنتو لمس می كنه
داره تنم میلرزه // واسه ادامه خوابم حتی قلم میترسه
خطم كلام
رفتی از این آغوش چه راحت // و باز منم تنها و خاموش چراغم
آمین :
نیستی حال من خرابه / نیستی دستام سرد سرد
چشمام تو رو با اون دید و دلم باور نكرد
نیستی و هوای این گریه / داره بغضمو میشكنه
من مردم و دستای تو قاتل منه
خواننده مشهور لس آنجلسی در تهران!!
|
|
| این بار که او را دیدم خبر های خوبی داشت. ظاهرا به زودی مجوز رسمی برای اجرای کنسرت با صدای حبیب صادر خواهد شد …. من مرد تنهای شبم …. این ترانه را بسیار دوست دارم.... | |
| در شرایطی یکی از مجریان صدا و سیما امروز در یادداشتی افشاگرانه از بازگشت یکی از خوانندگان لس آنجلسی به همراه خانوادهاش به ایران و آغاز فعالیت داخلی این خواننده با ضبط آلبوم و اجرای کنسرت در تهران خبر داد که علی رغم پوشش این خبر توسط برخی سایتها و رسانههای خارجی در ساعات اخیر، منابع رسمی داخلی در قبال این ادعا سکوت کرده و تاکنون موضع گیری در قبال این اخبار نداشتهاند. رضا رشیدپور مجری صدا و سیما امروز خبر از سفر چند باره و
بازگشت دوباره حبیب محبیان ملقب به حبیب خواننده و آهنگ ساز مقیم لس آنجلس
به همراه خانوادهاش به ایران پرده برداشت و مدعی شد او قصد دارد تا آلبوم
جدید خود را در ایران ضبط نماید و پیگیریهای لازم در این زمینه را نیز در
استودیوهای موسیقی داخلی انجام میدهد که در نوع خود اتفاقی باورناپذیر
تلفی میشود و از آن باورنکردنی تر، سکوت نهادهای داخلی در این باره است که
میتواند شائبه انجام هماهنگیهای لازم و چراغ سبز برخی نهادها برای
بازگشت خوانندگان غرب نشین ایرانی به کشور را قوت ببخشد.
رشیدپور در بخشی از آخرین یادداشتش در این باره نوشت: «به
موقع رسیدم. حبیب هم آنجا بود. برای چندمین بار در طول شش ماه گذشته او را
می دیدم. قبل از عید به لس آنجلس برگشته بود اما حالا ده روزی میشود که به
تهران آمده. بسیار پر انرژی و امیدوار است. ایران را دوست دارد و با تمام
وجودش تلاش میکند تا زیر باران تهران چتری برای خودش فراهم کند. از ریشه
ها حرف میزند و از تمام دلتنگی هایش در آمریکا. خیلی ها به او کمک کرده
اند تا مسیر ادامه کارش در داخل کشور هموار شود. این بار که او را دیدم خبر
های خوبی داشت. ظاهرا به زودی مجوز رسمی برای اجرای کنسرت با صدای حبیب
صادر خواهد شد …. من مرد تنهای شبم …. این ترانه را بسیار دوست دارم.
بار قبل که حبیب را دیدم بنیامین هم آنجا بود. خواننده
پیشکسوت علاقه چندانی به موسیقی های پر هیاهو نشان نمیداد و ماندگاری را
در اجرای ترانه های دلنواز و پر معنی می دانست. شاید از آن همه ریتم در
دنیای پر زرق و برق غرب خسته شده باشد. راستی این بار حبیب با اطمینان
بیشتری به تهران آمده. خانواده هم او را همراهی میکنند. پسرش محمد با آنچه
که دیده اید بسیار تفاوت دارد. نجیب است و سر به زیر. پدر را استاد خودش
میداند و از سفر دوباره به وطنش ذوق کرده.
شاید برای خیلی ها این یک بمب خبری باشد و بسیاری هم به
فکر کسب درآمد و موج سواری بیفتند. اما تنها نکته جذاب در این هنگامه ی
شورانگیزبرای من برق چشمهای این پیر مرد موسیقی ست آن لحظه که به باران
تهران خیره میشود …. امیدوارم تا همه چیز به خوبی پیش برود تا شما هم
بتوانید همراه با یک صدای خسته مرگ قوی زیبا را لمس کنید … کاش با
هنرمندهای لس آنجلس ندیده هم مهربان تر باشید.»
سکوت نهادهای رسمی داخلی که متولی گری حوزه فرهنگی و
اجتماعی مرتبط را برعهده دارند، در قبال بازگشت این خواننده آذری به ایران
در حالی استمرار یافته که قطعاً در سکوت شکستن این سکوت و تایید سفر چند
باره حبیب به ایران، واکنشهای متعدد و متفاوتی در حوزههای مختلف کشور
شاهد خواهیم بود؛ واکنشهایی که در یک سو از بازگردادن گروهی از این
خوانندهها که متعارف با قواعد موسیقی داخلی میخوانند، استقبال کرده و این
حرکت را یک گام مثبت تلقی میکنند و در سویی دیگر چنین رفتاری واپسگرایی و
عقب نشینی از مواضع ارزشی نظام استنباط میشود و بیشک چنین اتفاقی بی تنش
نخواهد بود. |
عکس زیبا و جذاب از کیوان بهارلو و علیشمس
عکس شاخ از رضایا کنار داف های متفاوت

Various Artists - Eight
خوانندگان :
حامی , علی اصحابی , محسن چاوشی , بابک جهانبخش
رضا صادقی , رضا یزدانی , امین رستمی , علیرضا شهاب
( لطفا برای حمایت از ناشر آلبوم را به صورت اورجینال تهیه نمایئد )

Dariush - Saraabe Radde Paye To
( آهنگ و تنظیم : علیرضا افکاری / ترانه سرا : روزبه بمانی )

موسیقی جدی خوب میفروشد / پرفروش ترین آلبومهای هفته اول اردیبهشت
گزارشی خواندنی از رفاقت شیلا خداداد و نیوشا ضیغمی !
دوستی عمیق این دو باعث شد كه با آنها در این زمینه،
گفتگویی داشته باشیم،قرارمان؛ جمعه بیست ویك ماه مبارك رمضان در دفتر كار
نیوشا ضیغمی پس از افطار در خیابان ظفر تهران بود. آنها برای ما و شما از
رفاقتشان گفتند و از تفاوت رقابت با حسادت سخن به میان آوردند، جا دارد از
دوستان خوبمان، سهیل سلیمانی كه مدیر برنامههای نیوشا ضیغمی است و همچنین
از دوست خوبمان؛ امیرحسین بزرگ زادگان كه با فلاشهای دوربین خود تصاویر
زیبایی از این رفاقت را به تصویر كشید،تشكر كنیم.
جا دارد از بابك مانی
و سركار خانم عبدالكریمی كه در دفتر عكاسی بابك مانی، از دو هنرمند خوب
كشورمان پذیرایی كردند، بویژه از بابك عزیز كه مثل همیشه با فلاشهای
دوربین خود، تصاویر زیبایی را خلق كرد، تشكر به عمل آوریم.
عکسهای متفاوت نیوشا ضیغمی و شیلا خداداد
وقتی آسمان را از لابلای موج موهای سیاه سفیدت

وقتی آسمان را از لابلای موج موهای سیاه سفیدت،
خاکستری میبینم؛ یاد کشتی ای می افتم که هیچ وقت آرزویش را نداشتم... آن وقت تا تو در حوض کوچکت ایستاده ای و هیچ جا را نگاه نمیکنی من تمام آب گودال های کوچه را می گریم پا می کوبم گِل می کنم تا آن کشتی قدیمی نمناک یک صبح ِ زودتر از خورشید، بر کناره ی پنجره ام خستگی سرگردانی هایش را لنگر بیندازد. من با پرده های اتاقم داستان های بادبان هزار ساله اش را مرهم می گذارم، بعد آرام جاری می شویم در غلظت مِهی بی انتها و فقط عکسمان در آب گودال کوچه جا می ماند... که آن هم تا داغی تابستان بیشتر دوام نمی آورد... پاییز که برسد هیچ کس به یاد نمی آورد دختر ی را که همیشه ساحل پنجره اش طوفانی بود... شاید روزی در دریایی خاکستری کشتی ات از دور آرام بلغزد در آب های خیالم آنوقت به کشتی تو حمله خواهم کرد نه از کنار کشتی تو مه وار عبور خواهم کرد تا یکبار دیگر خواب موهایت را یواشکی ببویم تا دریا شوری اشکهایم را مزه مزه کند...
Kamran & Hooman & Arash Live In Dubai 2010

آهنگ جدید TM Bax به نام خوشگل تهرون

آهنگ جدید رضا صادقی به نام ساکت نمون

آهنگ جدید امیر تتلو و طعمه به نام یکی بهش زنگ بزنه
عکس های لیلا فروهر و ابی با لباس کردی در کردستان عراق

در تصویر دوم اسی همسر خانم فروهر (در چپ) هم دیده میشود
عکس قدیمی از مهران مدیری و مرحوم ملک مطیعی

شعر تیتراژ سریال علی کوچولو
مثل من و تو اون دور دورا نیست
نه قهرمانه
نه خیلی ترسو
نه خیلی پر حرف
نه خیلی کم رو
خونشون در داره
در خونشون کلون داره
حیات داره ایون داره
اتاقش طاقچه داره
حیاتش باغچه داره باغچه ای داره گل گلی
کنار حوضش بلبلی
لای لای لای
لی لی لی لی - لی لی لی لی
این مادرش مادر علی
مامان خوبش چه مهربونه
علی کوچولو اینو می دونه
اینم باباش چه خالیه جاش
رفته به جبهه
خدا به همراش
علی کوچولو چه خوب و نازه
واسمون داره حرفای تازه
علی صادقی گفت که تکیه کلام «خوشگیل موشگیل» را از کجا آورده است!
![]()
علی صادقی بازیگر سریال «زنبابا» که همواره بازی خودش را در سریالهای مختلف ارائه میدهد و...
علی صادقی بازیگر سریال «زنبابا» که همواره بازی خودش را در سریالهای مختلف ارائه میدهد و سبک بیان و بازی خاص خود را هم دارد، در گفتگویی با همشهری جوان ضمن تاکید بر علاقه خاصش به کارهای عجیب و غریب و همچنین علاقه شدید به اکشن از جمله «بانجی جامپینگ، اسکی، موتورسواری و...» گفت: «قبل از اینکه سر کار بیایم در کیش غواصی میکردم. دوستم علی ـ علی موسوی ـ از قدیمیترین غواصان کیش است. او این تکه کلام را گفت و من هم خیلی خوشم آمد. به او گفتم سر کار زنبابا این تکه کلام را میگویم و بعد از پایان سریال هم اسم تو را میآورم و تشکر میکنم.»
وی در این گفتگو از تولید یک آلبوم موزیک الکترونیک و بی کلام توسط خودش و پیگری برای نهادی جهت تکثیر آن خبر داده و گفته است: «در بازیگری چیزی نیست که من بخواهم با نقشهایم تاثیرگذار باشم. به من دستمزد میدهند و میگویند خودت جلوی دوربین یه کاری بکن. من هم فقط همین قدر میتوانم انرژی بگذارم. عقل کل نیستم که بخواهم در هر فیلمیبهترین شرایط را فراهم کنم فقط تلاش میکنم همین طور که هستم بمانم و ضعیفتر عمل نکنم.»
علی صادقی عنوان کرده که وقتی کارها کاسبکارانه است و از هنر دورشدهایم و سیستم اینچنین است، برای من هم دستمزد مهم میشود و نمیتوانم با سیستم کاسبی، هنری برخورد کنم.
آبرو ريزي در رپ فارسي
با بروبكس بوده متوجه شدم اين آهنگ براي Dj Shantel هست به نام ديسكو پارتيزاني
و گروه بروبكس بيت خالي آهنگ اين خواننده رو برداشتن و روش خوندن.
دومين آبروريزي مربوط ميشه به سهند كوازي و ميلاد سه نقطه ...
آهنگ خداحافظ كه سهند كوازي و علي سونامي خونده بودن
و كليپ كردن و گفته بودن آهنگساز ميلاد سه نقطه و حتي در
ويدئو كليپي كه ساختن آخرش زده بودن موزيك توسط ميلاد سه نقطه
كه متوجه شدم كه بيت اين آهنگ هم كاور هست و براي شخص ديگري بوده
و به نام As Strong As Our Love در اينترنت براي دانلود قرار داده شده است







