Amir Tataloo & Tomeh - Yeki Behesh Zang Bezane

آهنگ جدید امیر تتلو و طعمه به نام یکی بهش زنگ بزنه

  

text kamele nisti az yas va amin

یاس
آمین

آمین:
نیستی / حالم خرابه // تو رو با یكی دیگه دیدم
داغون شدم / مردم // ولی باز تو رو بخشیدم

نیستی / دلشوره دارم // میبینم تو رو تو چشماش
این تقدیر بی رحمه با قلبم // عشق من برو نذار تنهاش

نیستی حال من خرابه / نیستی دستام سرد سرد
چشمام تو رو با اون دید و دلم باور نكرد

نیستی و هوای این گریه / داره بغضمو میشكنه
من مردم و دستای تو قاتل منه

یاس :
رفتی از این آغوش چه راحت // و باز منم تنها و خاموش چراغم
چه بی اعتنا رفتی هه // نفهمیدم حس من واست یه تفریحه

تو كه میدونستی وجود تو ترك درداست // تو میدونستی نبود تو مرگ فرداست
ولی آروم آروم / زیر بارون داغون // قدم میزنم و توام شادی با اون یارو

سراپا گوش بودم وقتی كه تو داشتی حرفی // حالا كه بهت نیاز دارم گذاشتی رفتی
باشه / منم میذارم رگ این گردن // كه رفتم و دیگه پیشت برنمی گردم

ولی روزی رو می بینم كه یارت سیره // از تو ، با یكی دیگه از كنارت میره
به هر دستی كه بدی می گیری از همون دست // این نفرین من نیست بازی زمونه است

اون میخواد كه دل تو با حرفاش خواب شه // صبر كن ، بذار یكمی یخ هاش آب شه
وقتی می فهمی چه كسی پشت روبنده // كه به احساست بزنه یه مشت كوبنده

آمین :
نیستی حال من خرابه / نیستی دستام سرد سرد
چشمام تو رو با اون دید و دلم باور نكرد

نیستی و هوای این گریه / داره بغضمو میشكنه
من مردم و دستای تو قاتل منه

یاس :
چقد باهات حرف دارم و چقد خرابم // كاش لااقل بودی می دادی یه خط جوابم
تو كه هی میگفتی تا ته خط باهام هستی // چرا رفتی و با درد دست و پاهامو بستی

چرا ؟ ها ؟ بخدا تا به من حرفی // نزنی نمیرم تو چرا واقعا رفتی
لااقل یه چیزی بگو ، بگو دوستت نداشتم // بگو از خدام بود كه تو شب و روزت نباشم

یعنی قصدت از اول این بود كه با من نمونی // حرف بزن تو كه اینقد نامرد نبودی
چیششش!!! / چی می گم اون دیگه نیست پیشم // چشم ، تو این امتحان هم بیست میشم

ولی چرا از سنگه قلبا در این شهر تاریك // اسیر كابوسم تو یلداترین شب تاریخ
كابوسی كه نفس رو تو سینه حبس می كنه // و میبینم یكی دیگه تنتو لمس می كنه

داره تنم میلرزه // واسه ادامه خوابم حتی قلم میترسه
خطم كلام
رفتی از این آغوش چه راحت // و باز منم تنها و خاموش چراغم

آمین :
نیستی حال من خرابه / نیستی دستام سرد سرد
چشمام تو رو با اون دید و دلم باور نكرد

نیستی و هوای این گریه / داره بغضمو میشكنه
من مردم و دستای تو قاتل منه

خواننده مشهور لس آنجلسی در تهران!!

خواننده مشهور لس آنجلسی در تهران!! (+عکس)

این بار که او را دیدم خبر های خوبی داشت. ظاهرا به زودی مجوز رسمی برای اجرای کنسرت با صدای حبیب صادر خواهد شد …. من مرد تنهای شبم …. این ترانه را بسیار دوست دارم....
 
در شرایطی یکی از مجریان صدا و سیما امروز در یادداشتی افشاگرانه از بازگشت یکی از خوانندگان لس آنجلسی به همراه خانواده‏اش به ایران و آغاز فعالیت داخلی این خواننده با ضبط آلبوم و اجرای کنسرت در تهران خبر داد که علی رغم پوشش این خبر توسط برخی سایت‏ها و رسانه‏های خارجی در ساعات اخیر، منابع رسمی داخلی در قبال این ادعا سکوت کرده و تاکنون موضع گیری در قبال این اخبار نداشته‏اند.
رضا رشیدپور مجری صدا و سیما امروز خبر از سفر چند باره و بازگشت دوباره حبیب محبیان ملقب به حبیب خواننده و آهنگ ساز مقیم لس آنجلس به همراه خانواده‏اش به ایران پرده برداشت و مدعی شد او قصد دارد تا آلبوم جدید خود را در ایران ضبط نماید و پیگیری‏های لازم در این زمینه را نیز در استودیوهای موسیقی داخلی انجام می‏دهد که در نوع خود اتفاقی باورناپذیر تلفی می‏شود و از آن باورنکردنی تر، سکوت نهادهای داخلی در این باره است که می‏تواند شائبه انجام هماهنگی‏های لازم و چراغ سبز برخی نهادها برای بازگشت خوانندگان غرب نشین ایرانی به کشور را قوت ببخشد.
رشیدپور در بخشی از آخرین یادداشتش در این باره نوشت: «به موقع رسیدم. حبیب هم آنجا بود. برای چندمین بار در طول شش ماه گذشته او را می دیدم. قبل از عید به لس آنجلس برگشته بود اما حالا ده روزی می‌شود که به تهران آمده. بسیار پر انرژی و امیدوار است. ایران را دوست دارد و با تمام وجودش تلاش می‌کند تا زیر باران تهران چتری برای خودش فراهم کند. از ریشه ها حرف می‌زند و از تمام دلتنگی هایش در آمریکا. خیلی ها به او کمک کرده اند تا مسیر ادامه کارش در داخل کشور هموار شود. این بار که او را دیدم خبر های خوبی داشت. ظاهرا به زودی مجوز رسمی برای اجرای کنسرت با صدای حبیب صادر خواهد شد …. من مرد تنهای شبم …. این ترانه را بسیار دوست دارم.
بار قبل که حبیب را دیدم بنیامین هم آنجا بود. خواننده پیشکسوت علاقه چندانی به موسیقی های پر هیاهو نشان نمی‌داد و ماندگاری را در اجرای ترانه های دلنواز و پر معنی می‌ دانست. شاید از آن همه ریتم در دنیای پر زرق و برق غرب خسته شده باشد. راستی این بار حبیب با اطمینان بیشتری به تهران آمده. خانواده هم او را همراهی می‌کنند. پسرش محمد با آنچه که دیده اید بسیار تفاوت دارد. نجیب است و سر به زیر. پدر را استاد خودش می‌داند و از سفر دوباره به وطنش ذوق کرده.
 
شاید برای خیلی ها این یک بمب خبری باشد و بسیاری هم به فکر کسب درآمد و موج سواری بیفتند. اما تنها نکته جذاب در این هنگامه ی شورانگیزبرای من  برق چشمهای این پیر مرد موسیقی ست آن لحظه که به باران تهران خیره می‌شود …. امیدوارم تا همه چیز به خوبی پیش برود تا شما هم بتوانید همراه با یک صدای خسته مرگ قوی زیبا را لمس کنید … کاش با هنرمندهای لس آنجلس ندیده هم مهربان تر باشید.»
سکوت نهادهای رسمی داخلی که متولی گری حوزه فرهنگی و اجتماعی مرتبط را برعهده دارند، در قبال بازگشت این خواننده آذری به ایران در حالی استمرار یافته که قطعاً در سکوت شکستن این سکوت و تایید سفر چند باره حبیب به ایران، واکنش‏های متعدد و متفاوتی در حوزه‏های مختلف کشور شاهد خواهیم بود؛ واکنش‏هایی که در یک سو از بازگردادن گروهی از این خواننده‏ها که متعارف با قواعد موسیقی داخلی می‏خوانند، استقبال کرده و این حرکت را یک گام مثبت تلقی می‏کنند و در سویی دیگر چنین رفتاری واپسگرایی و عقب نشینی از مواضع ارزشی نظام استنباط می‏شود و بی‏شک چنین اتفاقی بی تنش نخواهد بود.

عکس زیبا و جذاب از کیوان بهارلو و علیشمس

http://zirzamini.com/aksha/alishk1.jpg

عکس شاخ از رضایا کنار داف های متفاوت

http://1.dl-pix2music.com/aks/raperha/7497787549869432910975.jpg

nice pic_1

Various Artists - Eight

بعد از مدتها انتظار آلبوم جدید و فوق العاده زیبای هشت

خوانندگان :
حامی , علی اصحابی , محسن چاوشی , بابک جهانبخش
رضا صادقی , رضا یزدانی , امین رستمی , علیرضا شهاب

( لطفا برای حمایت از ناشر آلبوم را به صورت اورجینال تهیه نمایئد )

Dariush - Saraabe Radde Paye To

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای داریوش به نام سراب رد پای تو

( آهنگ و تنظیم : علیرضا افکاری / ترانه سرا : روزبه بمانی )

jojo   

Fergie

Avril Lavigne

موسیقی جدی خوب می‌فروشد / پرفروش ترین آلبومهای هفته اول اردیبهشت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی موسیقی ایران، در هفته گذشته آلبوم‌های تازه‌منتشر شده، هنوز نتوانسته‌اند گوی پرفروش‌ترین‌ها را از آثار قدیمی‌تر بربایند. در این میان آلبوم‌های «سرخانه» كاری از ساسان فاطمی، «رنگ‌واره‌های كهن» از گروه رستاك و «عاشقی» اثر ارشد تهماسبی شتاب بیشتری نسبت به تازه‌های موسیقی در هفته گذشته گرفته‌اند.فروشگاه بتهوون كه یكی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های عرضه محصولات موسیقایی است «رنگ‌واره‌های كهن» اثری قابل توجه از گروه رستاك را در لیست پرفروش‌های خود قرار داده است. این اثر را حوزه هنری به تازگی منتشر كرده است. همچنین «به تماشای آب‌های سفید» كه حاصل همكاری به‌یادماندنی استاد حسین علیزاده و ژیوان گاسپاریان است هنوز هم پس از گذشت چند سال، خوب می‌فروشد. این اثر را هرمس منتشر كرده است. «تار لطف‌الله مجد» محصول آواخورشید هم از آثار پرفروش این فروشگاه است. این آلبوم تنها اثر منتشرشده به صورت مستقل از استاد لطف‌الله مجد از تارنوازان صاحب‌سبك ایران به شمار می‌رود. «كولی» از حسین حمیدی» (آواخورشید)، «سبزه ریزه میزه» از ملیحه سعیدی (سروش)، «سرخانه» از ساسان فاطمی (ماهور)، آلبوم تصویری «طنین ماندگار» (ترنم نی) و مستند نواهای گمشده با حضور حسین علیزاده (سینمای مستند و تجربی) آثار دیگری هستند كه فروش خوبی در فروشگاه بتهوون داشته‌اند.فروشگاه سیاه و سفید هم كه در مركز تهران قرار دارد در هفته گذشته دو آلبوم با كلام «سفر عسرت» (مشكات) كاری از فرخزاد لایق با صدای شهرام ناظری و«آب، نان، آواز» (دل‌آواز) اثر علی قمصری با صدای همایون شجریان را خوب فروخته است. همچنین آلبوم بی‌كلام «اكنون» (آواخورشید) كاری از فرزاد سلامی و بامداد ملكی اثری قابل توجه نزد مخاطبان بوده است. «سرخانه» هم كه به تازگی از سوی ماهور منتشر شده این روزها خوب می‌فروشد. در كنار این آلبوم‌ها، «تنیده در خطوط موازی» (نقطه تعریف) شامل تك‌نوازی تار علی قمصری، نگاه‌ها را معطوف به خود كرده و «كولی» (آوا خورشید) هم در این فروشگاه فروش خوبی داشته است. همچنین «سكوت سرشار از ناگفته‌هاست» (ابتكار)، «اشعار ژاك پره‌ور» با صدای احمد شاملو (ماهور)، «سوییت‌ها» (هرمس) از پیمان یزدانیان، «یكی بود یكی نبود» (ایران گام) با صدای رضا صادقی، «طنین ماندگار» (ترنم نی) و «حسن و دیو راه باریک پشت کوه» (ماهور) هم فروش بالایی داشته‌اند.فروشگاه آوای باربد در غرب تهران هم پروفروش‌های خود را كه شامل تولیدات این موسسه است به این شرح اعلام كرد: «عاشقی» كاری از ارشد تهماسبی با صدای سالار عقیلی، «یك نگه كرد و گذشت» آخرین اثر استاد علی تجویدی، «مایه ناز» با صدای سالار عقیلی و «رسوای زمانه» كاری از همایون خرم با صدای علیرضا قربانی.فروشگاه ققنوس در شمال تهران «عشق دیرین» (سروش) به آهنگسازی مهرداد دلنوازی و با صدای سالار عقیلی را از پروفروش‌های خود اعلام می‌كند. «گرفتار» (ایران‌مولانا) كار جدید عندلیبی با صدای افتخاری و آلبوم تصویری كنسرت گروه شمس (آوای نوین اصفهان» هم جزو پروفروش‌ها هستند.فروشگاه موسسه ماهور در شرق تهران نیز كه تنها محصولات تولیدی خود را عرضه می‌كند «سرخانه»، «مثنوی‌خوانی معاصر» و «اشعار ژاك پره‌ور» را جزو پرفروش‌های خود اعلام كرده است.آمار هفتگی پرفروش‌های آثار موسیقایی، اوایل هر هفته منتشر می‌شود. فروشگاه‌ها و مراكز عرضه محصولات فرهنگی در صورت تمایل، می‌توانند آثار پرفروش خود را در تماس با دفتر پایگاه اطلاع‌رسانی موسیقی ایران (88906080) اعلام كنند.


گزارشی خواندنی از رفاقت شیلا خداداد و نیوشا ضیغمی !

نمیدانیم چرا میگویند، در دنیای هنر به ویژه سینما، اهالی این حرفه با یكدیگر خوب نیستند، پاسخ دادن به این پرسش از عهده ما خارج است، به هرحال بارها دیده شده كه اهالی هنر به یكدیگر میتازند، اما این مسئله همه گیر نیست، همه گیر از آن جهت كه به طور كلی بگویم، تمامی اهالی این حرفه اینگونه اند، هستند افرادی كه با یكدیگر دوستی بسیار عمیقی دارند و در غم و شادیهای یكدیگر شریكند و سعی میكنند در موقعیت های مختلف یار یكدیگر و پشتیبان هم باشند درست مثل دو هنرپیشه خوب كشورمان، خانمها؛ شیلا خداداد و نیوشا ضیغمی...

دوستی عمیق این دو باعث شد كه با آنها در این زمینه، گفتگویی داشته باشیم،قرارمان؛ جمعه بیست ویك ماه مبارك رمضان در دفتر كار نیوشا ضیغمی پس از افطار در خیابان ظفر تهران بود. آنها برای ما و شما از رفاقتشان گفتند و از تفاوت رقابت با حسادت سخن به میان آوردند، جا دارد از دوستان خوبمان، سهیل سلیمانی كه مدیر برنامههای نیوشا ضیغمی است و همچنین از دوست خوبمان؛ امیرحسین بزرگ زادگان كه با فلاشهای دوربین خود تصاویر زیبایی از این رفاقت را به تصویر كشید،تشكر كنیم.
جا دارد از بابك مانی و سركار خانم عبدالكریمی كه در دفتر عكاسی بابك مانی، از دو هنرمند خوب كشورمان پذیرایی كردند، بویژه از بابك عزیز كه مثل همیشه با فلاشهای دوربین خود، تصاویر زیبایی را خلق كرد، تشكر به عمل آوریم.

عکسهای متفاوت نیوشا ضیغمی و شیلا خداداد

عکسعکس های نیوشا ضیغمی www.rikhtopash.comwww.rikhtopash.com

وقتی آسمان را از لابلای موج موهای سیاه سفیدت

وقتی آسمان را از لابلای موج موهای سیاه سفیدت،

خاکستری میبینم؛

یاد کشتی ای می افتم که هیچ وقت آرزویش را نداشتم...

آن وقت تا تو در حوض کوچکت ایستاده ای و هیچ جا را نگاه نمیکنی

من تمام آب گودال های کوچه را می گریم

پا می کوبم  

 گِل می کنم

تا آن کشتی قدیمی نمناک

یک صبح ِ زودتر از خورشید،

بر کناره ی پنجره ام

خستگی سرگردانی هایش را لنگر بیندازد.

من با پرده های اتاقم

داستان های بادبان هزار ساله اش را مرهم می گذارم،

بعد آرام جاری می شویم

در غلظت مِهی بی انتها 

و فقط عکسمان در آب گودال کوچه جا می ماند...

که آن هم تا داغی تابستان بیشتر دوام نمی آورد...

پاییز که برسد هیچ کس به یاد نمی آورد

دختر ی را

که همیشه ساحل پنجره اش طوفانی بود...

شاید روزی در دریایی خاکستری

کشتی ات از دور آرام بلغزد در آب های خیالم

آنوقت به کشتی تو حمله خواهم کرد

نه

از کنار کشتی تو مه وار عبور خواهم کرد

تا یکبار دیگر خواب موهایت را یواشکی ببویم

تا دریا شوری اشکهایم را مزه مزه کند...

Cuando Me Enamoro - Enrique

آرمین نصرتی آهنگ پری و ماری

بنیامین بهادری آهنگ نگران

Kamran & Hooman & Arash Live In Dubai 2010

آهنگ جدید TM Bax به نام خوشگل تهرون

Jennifer Lopez - On The Radio

http://www.1.aksup.com/images/m8ffnji6aafq7kqllpt.jpg

آهنگ جدید رضا صادقی به نام ساکت نمون

آهنگ جدید امیر تتلو و طعمه به نام یکی بهش زنگ بزنه

عکس های لیلا فروهر و ابی با لباس کردی در کردستان عراق

در تصویر دوم اسی همسر خانم فروهر (در چپ) هم دیده میشود

ابی   –  ابراهیم حامدی متخلص به ابی، در ۲۹ خرداد ۱۳۲۸ در فوزیه تهران بدنیا آمد. ابی از خوانندگان موسیقی پاپ ایران است. او در اوان نوجوانی به استعداد خود در خواندن پی برد. ابی ابتدا در یک گروه دوستانه …
لیلا فروهر – لیلا فروهر در چهارم اسفند ماه ۱۳۳۷ در شهر اصفهان و در خانواده ای هنرمند دیده به جهان گشود. پدرش جهانگیر فروهر اشراف زاده بود که وارد عرصه هنر و سینما شد . او در بیش از ۸۰ فیلم …

اینم وضعیت کلاس درس دانشگاه پسرانه

سایت بزرگ تفریحی آموزشی -  www.pcparsi.com

سیرتکامل مقنعه در ایران!

عکس قدیمی از مهران مدیری و مرحوم ملک مطیعی

132237_679.jpg

شعر تیتراژ سریال علی کوچولو

علی کوچولو تو قصه ها نیست

مثل من و تو اون دور دورا نیست

نه قهرمانه

نه خیلی ترسو

نه خیلی پر حرف

نه خیلی کم رو

خونشون در داره

در خونشون کلون داره

حیات داره ایون داره

اتاقش طاقچه داره

حیاتش باغچه داره باغچه ای داره گل گلی

کنار حوضش بلبلی

لای لای لای

لی لی لی لی - لی لی لی لی

این مادرش مادر علی

مامان خوبش چه مهربونه

علی کوچولو اینو می دونه

اینم باباش چه خالیه جاش

رفته به جبهه

خدا به همراش

علی کوچولو چه خوب و نازه

واسمون داره حرفای تازه

علی صادقی گفت که تکیه کلام «خوش‌گیل موش‌گیل» را از کجا آورده است!

علی صادقی گفت که تکیه کلام «خوش‌گیل موش‌گیل» را از کجا آورده است!

علی صادقی بازیگر سریال «زن‌بابا» که همواره بازی خودش را در سریال‌های مختلف ارائه می‌دهد و...


علی صادقی بازیگر سریال «زن‌بابا» که همواره بازی خودش را در سریال‌های مختلف ارائه می‌دهد و سبک بیان و بازی خاص خود را هم دارد، در گفتگویی با همشهری جوان  ضمن تاکید بر علاقه خاصش به کارهای عجیب و غریب و همچنین علاقه شدید به اکشن از جمله «بانجی جامپینگ، اسکی، موتورسواری و...» گفت: «قبل از اینکه سر کار بیایم در کیش غواصی می‌کردم. دوستم علی ـ علی موسوی ـ از قدیمی‌ترین غواصان کیش است. او این تکه کلام را گفت و من هم خیلی خوشم آمد. به او گفتم سر کار زن‌بابا این تکه کلام را می‌گویم و بعد از پایان سریال هم اسم تو را می‌آورم و تشکر می‌کنم.»

وی در این گفتگو از تولید یک آلبوم موزیک الکترونیک و بی کلام توسط خودش و پیگری برای نهادی جهت تکثیر آن خبر داده و گفته است: «در بازیگری چیزی نیست که من بخواهم با نقش‌هایم تاثیرگذار باشم. به من دستمزد می‌دهند و می‌گویند خودت جلوی دوربین یه کاری بکن. من هم فقط همین قدر می‌توانم انرژی بگذارم. عقل کل نیستم که بخواهم در هر فیلمی‌بهترین شرایط را فراهم کنم فقط تلاش می‌کنم همین طور که هستم بمانم و ضعیف‌تر عمل نکنم.»

علی صادقی عنوان کرده که وقتی کارها کاسب‌کارانه است و از هنر دور‌شده‌ایم و سیستم اینچنین است، برای من هم دستمزد مهم  می‌شود و نمی‌توانم با سیستم کاسبی، هنری برخورد کنم.

وی تاکید کرده است: «من زمانی بازیگری را دوست داشتم ولی این نقش‌های تکراری، فقط جنبه کاری پیدا کرده نه علاقه. خیلی دلم می‌خواهد سر کاری بروم که چتربازی، ماشین، انفجار و جلوه‌های ویژه داشته باشد.»

آبرو ريزي در رپ فارسي

آهنگ بروبكس به نام بابا تو كي هستي كه ويدئو كردن و گفتن آهنگسازيش

با بروبكس بوده متوجه شدم اين آهنگ براي Dj Shantel هست به نام ديسكو پارتيزاني

 و گروه بروبكس بيت خالي آهنگ اين خواننده رو برداشتن و روش خوندن.

دومين آبروريزي مربوط ميشه به سهند كوازي و ميلاد سه نقطه ...

آهنگ خداحافظ كه سهند كوازي و علي سونامي خونده بودن

و كليپ كردن و گفته بودن آهنگساز ميلاد سه نقطه و حتي در

ويدئو كليپي كه ساختن آخرش زده بودن موزيك توسط ميلاد سه نقطه

كه متوجه شدم كه بيت اين آهنگ هم كاور هست و براي شخص ديگري بوده

و به نام As Strong As Our Love در اينترنت براي دانلود قرار داده شده است